Send en forespørgsel og bliv kontaktet.
reCAPTCHA is required.

GoService FlyttefirmaGoService Flyttefirma

Vores virksomhed har været i rygende udvikling, og siden vores opstart i 2013 har vi vokset med hastig fart. Vores kundesegment strækker sig over hele landet, og vi varetager både private og erhvervsflytninger. Service på højt niveau og kvalitet er to af vores grundlæggende kerneværdier.

Vi bestræber os hver dag på at leve op til vores navn. Vores kunder kan derfor forvente omhyggelig og respektfuld omgang med deres indbo. Indenfor private flytninger er vi særligt bevidste om, at det ikke alene er et møblement vi flytter, men menneskers liv. Vi ved fra erfaring, at en lejlighed eller et hus er et hjem fyldt med affektionsværdi. Vi vil derfor passe lige så godt på din gamle vase, som vi vil på din dyre sofa.

Erhvervsflytninger

Vi ved at der er ligeså mange følelser på spil for erhvervsflytninger, som der er for private flytninger. Vi  tager os naturligvis professionelt og påpasseligt af jeres erhvervsflytning. Af erfaring ved vi, at flytninger af virksomheder og kontorer kan være hektiske. Der er en del ressourcer, som skal koordineres, og en eksakt dato for selve flytningen skal fastlægges. Derfor anbefaler vi i de fleste tilfælde at aftale et møde med vores flyttekonsulent. Dermed slipper I for at skulle koordinere flygtninges fremgangsmåde. Vi vil træde ind og aflaste jer på planlægningen med gode råd og ekspertise. Indenfor koordinering vil vi kunne bidrage til et bedre overblik og en hurtigere flytning. Vi har erfaret, at tingene skal gå stærkt, så I så hurtigt som muligt kan finde jer til rette i jeres nye arbejdsplads og fortsætte jeres arbejde.

En nytænkende og avanceret tilgang til flytteprocessen

Fordi vi har en innovativ tilgang til flyttebranchen, har vi udstyret os med noget af det mest avancerede udstyr, der er på markedet, herunder en klaverrobot, flyttelift og trappemaskine. Alt sammen redskaber, som øger vores flyttepersonalets effektivitet, samtidig med det også aflaster vores yderst hårdtarbejdende flyttefolk.

Danmarks første flyttefirma med prisberegner

De fleste ved, at innovation og digitalisering går hånd i hånd. Vi lever i en samtid, hvor digitalisering er på sit højeste, og hvor de fleste af os rent faktisk er dybt afhængig af digitale kanaler. Derfor har vi hos GoService udviklet en digital prisberegner, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Prisberegneren, som ordet i sig selv refererer til, beregner din flyttepris effektivt og nemt indenfor få sekunder, og ved at anvende vores prisberegner sparer du dermed megen tid og kræfter.

Vi er de første indenfor flyttebranchen, som har udviklet denne yderst effektive og let tilgængelige beregningsfunktion. Vores kunder vil kunne regne med god service hele vejen igennem, når de vælger GoService at flytte med.

Medarbejderne hos GoService

Vores flyttefolk er den drivende kraft i vores firma. Derfor passer vi ekstra godt på netop disse folk, da det er dem, som hver dag står op og trækker det store læs. For alle vores mænd er der derfor tegnet en livsforsikring. I vores branche er det særligt vigtigt at værne om personalets sikkerhed, idet denne kvalificeres som en af de hårdeste brancher rent fysisk lige efter byggebranchen. At arbejde som flyttemand slider på kroppen, og det fysiske slid kommer sig af, at man som ansat hver dag, dette endda mange gange om dagen, skal bære rundt på meget tunge genstande, og i mange tilfælde også op og ned af trapper flere gange dagligt. Vi som virksomhed tager forskellige tiltag i brug for at skåne medarbejderne så meget som overhovedet muligt. Udover livsforsikringer bliver der oveni flyttemændenes løn pålagt en bonus for hver gang, de løfter en genstand over 70 kg. Denne bonus er bedre kendt som byrdetillæg og går ubeskåret til de flyttemænd som udfører et job, hvor genstande over 70 kg er til stede. Vi vil nemlig ligeledes gerne stå ved vores firmanavn overfor vores medarbejdere.

Vores mission

Der skal være god service igennem hele flytteprocessen. Vores mission er at bidrage til en så bekymringsfri flytning som overhovedet muligt. Første fase i denne proces er at skabe en relation til vores kunder. Denne relation skabes allerede ved den første telefonsamtale og dermed i det første “møde” med GoService. Når relationen er etableret, handler det om at berolige vores kunder omkring deres flytning. I mange tilfælde, når der er tale om store eller erhvervsflytninger, tilbyder vi en gratis og uforpligtende besigtigelse. Dette gør vi ikke alene af praktiske årsager, men i særdeleshed også for at komme endnu tættere på vores kunder og for samtidigt at kunne imødekomme deres behov på bedst mulig vis.

Vi ved, at mange af vores private kunder flytter fra hjem, som de har boet i mange år af deres liv, og dette alene er på det mentale plan en stor omvæltning. Vi vil gerne være der for vores kunder, hvor vi vejleder, lytter og organiserer den mest hensigtsmæssige flytning på netop den måde, som de har brug for. Derfor gør vi meget ud af allerede i den spæde start at skabe en god kontakt, således at vores kunder kan føle sig trygge i vores hænder hele vejen.

Vores vision

Vores vision er at komme i top 3 over Danmarks bedste flyttevirksomheder. Vi anser ikke dette for at være umuligt, tværtimod langt fra, idet vi allerede den dag i dag har en af de højeste scorer på kundetilfredshed på TrustPilot. Samtidigt er vores mål også at vokse os større i denne branche. Dette gør vi ved at ansætte endnu flere dygtige og professionelle flyttefolk samt kontorpersonale, således at vi i fremtiden kan løfte endnu større opgaver. Mottoet er derfor “No limits”, når det kommer til udførelsen af opgaver.




Alle skal have go' service